bird
sun

Jadłospis

Intendent szkolny:

Obiad dla przedszkola w godzinach 11:35 - 11:55

Obiad dla dzieci szkolnych w godzinach 12:35 - 12:55

 

JADŁOSPIS    

JADŁOSPIS                    
Poniedziałek 08.10.2018r.
Śniadanie: chleb (35g), masło (5g), pasta z tuńczyka z jajkiem i z zieloną pietruszką (15g), herbata z mlekiem (250 g), przekąska - ćwiartka jabłka (15g) (1,2,3,4)
Obiad: zupa - kapuśniak na rosole z ziemniakami i z jarzyną zabielany jogurtem naturalnym (250g)  (2,6)
racuchy z jabłkami (200g), kompot z owoców mrożonych (150g) (1,2,3)
Podwieczorek: śliwki
Wtorek 09.10.2018r.
Śniadanie: chleb (35g), masło (5g), wędlina - szynka biała (80g), pomidor (20g), kiełki brokułów (30g), przekąska - mandarynka (50g), kawa z mlekiem (250g) (1,2,6)
Obiad: zupa pomidorowa na rosole z makaronem „wstążki” i z jarzyną zabielana śmietaną (250g) (1,2,3,6)
ziemniaki z koperkiem (200g), schab pieczony w sosie własnym z majerankiem (100g), surówka z kapusty pekińskiej (marchewka, cebula, zielona pietruszka, oliwa z oliwek) (45g), kompot owocowy (150g) (1,2)
Podwieczorek: jogurt naturalny z bakaliami (150g) (2,11)

Środa 10.10.2018r.
Śniadanie: bułka „kajzerka” (60g), masło (5g), ser żółty (50g), kakao (250g), przekąska – słupki marchewki (15g) (1,2)
Obiad: zupa - krem grochowy z grzankami (250g) (5,6)
makaron „świderki” z sosem truskawkowym (250g), kompot owocowy (150g) (1,2,3)
Podwieczorek: rogalik z dżemem (100g), bawarka (150g) (1,2)





Czwartek 11.10.2018r.
Śniadanie: chleb (35g), masło (5g), kiełbaska śląska cienka na gorąco (80g), ketchup (5g), ogórek zielony (60g), bawarka (250g) (1,2,6,7)
Obiad: zupa jarzynowa na rosole z zacierką i z jarzyną (250g) (1,3,6)
ziemniaki (200g), klopsy gotowane w sosie pomidorowym (250g), ogórek konserwowy (60g), kompot (150g) (1,3,7)
Podwieczorek: kisiel własnego wyrobu ze 100% sokiem malinowym (150g) (1)

Piątek 12.10.2018r.
Śniadanie: chleb „5 ziaren” (35g), masło (5g), twaróg z rzodkiewką i ze szczypiorem (60g),  przekąska – ćwiartka avokado (20g), kawa „Inka” (250g) (1,2,8)
Obiad: zupa szczawiowa na rosole z ryżem i z jarzynami zabielana jogurtem naturalnym (250g) (2,6)
ziemniaki (200g), ryba - filet smażony (100g), surówka z kapusty kiszonej (marchewka, cebula, oliwa z oliwek) (30g), kompot owocowy (150g) (1,2,3,4)
Podwieczorek: banan (150g), maślanka (150g) (2)

Poniedziałek 15.10.2018r.
Śniadanie: zupa mleczna - płatki owsiane (250g), chleb (35g), masło (5g), przekąska -  papryka czerwona - słupki (50g), herbata malinowa (150g) (1,2)
Obiad: zupa brokułowa na rosole z kaszą manną zabielona (250g) (1,6)
ziemniaki (200g), kotlety jajeczne (100g), mizeria (40g), kompot (150g) (1,2,3)
Podwieczorek: sucharki (150g), mleko z miodem (150g) (1,2)

Wtorek 16.10.2018r.
Śniadanie: bułka „kajzerka”z sezamem (50g), masło (5g), wędlina - schab pieczony (80g), sałata lodowa (5g), papryka czerwona (50g), kawa zbożowa (250g) (1,2,3,7)
Obiad: zupa - rosół z makaronem i z jarzyną (250g) (1,3,6)
ziemniaki (200g), kotlet drobiowy z pieczarkami i z serem żółtym (100g), surówka -  sałata lodowa z jogurtem naturalnym (50g), kompot (150g) (1,2,3)
Podwieczorek: chrupsy jabłkowe (12g) (11)

Środa 17.10.2018r.
Śniadanie: chleb żytni (35g), masło (5g), pasta jajeczna ze szczypiorkiem, gruszka - ćwiartki (15g), bawarka (250g) (1,2,3)
Obiad: zupa - żurek śląski na rosole z ziemniakami i z jarzyną zabielany śmietaną (250g)(1,2,6)
pierogi „leniwe” polane masłem z odrobiną cukru (250g), kompot z mrożonych owoców (150g) (1,2,3)
Podwieczorek: kanapka - chleb cebulowy, masło (5g), pomidor (60g), kiełki rzodkiewki (30g), herbata malinowa (150g) (1,2)

Czwartek 18.10.2018r.
Śniadanie: chleb (35g), masło (5g), wędlina - polędwica drobiowa (80g), ogórek zielony (20g), winogrono (15g), kakao (250g) (1,2,7)
Obiad: zupa wielowarzywna na rosole (marchewka, pietruszka, seler, por, pietruszka zielona, fasolka szparagowa) (250g) (2,6)
łazanki - makaron, kapusta kiszona, mięso z łopatki wieprzowej, kiełbasa (250g), kompot z owoców (250g) (1,2,3,6)
Podwieczorek: pomarańcza (200g)

Piątek 19.10.2018r.
Śniadanie: bułka mleczna (50g), masło (5g), twarożek z ananasem (60g), przekąska - kalarepka - słupki (15g), herbata z cytryną (150g) (1,2)
Obiad: zupa ogórkowa na rosole z ryżem i z jarzyną zabielana śmietaną 12% (250g) (2,6,7)
ziemniaki (200g), filet rybny  (100g), ogórek kiszony (80g), kompot (250g) (1,2,3,4,7)
Podwieczorek: budyń śmietankowy z 100% sokiem żurawinowym (150g) (1)
Poszczególne elementy jadłospisu mogą ulec zmianie.

Do przygotowania posiłków używane są przyprawy:
pieprz, ziele angielskie, liść laurowy, majeranek, oregano, kurkuma, bazylia, zioła prowansalskie, papryka słodka, lubczyk, kminek, cynamon, cukier waniliowy.

Zgodnie z informacjami od producentów mogą one zawierać śladowe ilości:
glutenu, mleka, jaj, soi, selera i gorczycy.